Dostava

Rokovi dostave

Naručene proizvode sa web trgovine sjajno.hr, Oktan nautika dostavlja putem Overseas dostavne službe. Dostava se vrši 2-5 radnih dana od dana preuzimanja paketa iz našeg skladišta.

U slučaju da vas dostavna služba ne zatekne na adresi ostaviti će vam obavijest kada i gdje možete paket samostalno preuzeti.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

Dostava je do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Iznimka su mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave ili u slučaju vremenskih nepogoda.

Obavijesti

Dostava se vrši na traženu adresu navedenu u narudžbi, obavijest o vremenu dostave primiti ćete od dostavne službe SMS porukom na broj mobitela koji je naveden u narudžbi.

Nakon primitka obavijesti o dostavi možete tražiti promjenu vremena dostave ukoliko vam ne odgovara termin koji ste primili u SMS poruci.

Overseas nudi i uslugu promjene adrese dostave koju možete zatražiti na broju 0800 33 66 33 ili +385 1 3454 555, mailom info@overseas.hr u radnom vremenu:

Od ponedjeljka do petka od 8:00 do 20:00 sati
Subotom od 8:00 do 12:00 sati
Nedjeljom i blagdanom Služba za korisnike ne radi.

Ukoliko želite znati gdje se vaš paket nalazi, to možete saznati putem Overseas Track & Trace usluge. 

Cijena dostave

Za narudžbe iznad 60 € s PDV-om  besplatno dostavljamo naručenu robu. Za sve narudžbe manje od 60 € vrši se naplata dostave od 4 € s uračunatim PDV-om po paketu.
 
 Oštećena ili izgubljena pošiljka

U slučaju gubitka ili oštećenja pošiljke želimo vam napomenuti da je vaša pošiljka osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Za eventualno oštećene proizvode vršimo zamjenu sa novima. Molimo da nas odmah po primitku pošiljke e-mailom obavijestite o oštećenoj pošiljci. Obavezna je fotografija oštećene ambalaže prije korištenja proizvoda kako bismo vas uputili na daljnje korake.