Reklamacija, povrat i zamjena

Reklamacija, povrat i zamjena robe

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je ispravan, ima ispravan rok trajanja, pakiran je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na sjajno.hr. Slike proizvoda ne moraju nužno odgovarati proizvodima koji su stvarno raspoloživi za isporuku. Nastojimo što točnije navesti svojstva proizvoda uz mogućnost minimalnih odstupanja u opisu i u slici proizvoda.   

Prodavatelj zadržava pravo na pogreške opisa, fotografija, cijena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sustav, kao i automatske potvrde o narudžbi.

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne dođe do oštećenja.

Prilikom dostave robe, potrebno je isporučenu robu provjeriti te eventualna oštećenja reklamirati osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva vanjska oštećenja, Kupac ima pravo odbiti preuzimanje naručene robe, stoga je potrebno usporediti dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda)  s računom te ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mjesta o tome obavijestite dostavljača. Primatelj i dostavljač na licu mjesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke. Molimo Vas da obratite pozornost na to da je provjera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca te da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obvezni uvažiti.

Oktan Nautika d.o.o. će u najkraćem roku, prvom mogućom dostavom, o svom trošku dostaviti artikle za koje se na gore navedeni način utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju, ili će kupcu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca. Nadalje, zaprimljene proizvode je moguće bez objašnjenja vratiti u roku od 14 dana. U ovom slučaju mogu se vratiti samo proizvodi koji nisu otvarani, koji nisu korišteni i koji su u originalnoj neoštećenoj ambalaži. Proizvode je potrebno dobro upakirati tako da se ne oštete prilikom slanja Prodavatelju. U ovom slučaju Kupac snosi trošak povrata paketa.  Kako bi ostvarili pravo povrata/opoziva robe, molimo Vas da nas prije toga obavijestite i ispunite obrazac za povrat robe / obrazac za reklamaciju.

Isto tako ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom ili imate bilo kakav prigovor, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: reklamacije@sjajno.hr

Nakon reklamiranja ispravnosti proizvoda, Oktan Nautika d.o.o. će u najkraćem roku osigurati preuzimanje robe,  posredstvom ovlaštene tvrtke Overseas Express

 Ukoliko ste nezadovoljni drugim određenim uslugama, proizvodima ili ukoliko imate prijedloge kako unaprijediti naše poslovanje prema vama, pozivamo vas da nam se javite na e-mail adresu: prituzbe@sjajno.hr 

Otpremne troškove kod takvog povrata u potpunosti će preuzeti Oktan Nautika d.o.o., nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamjenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu odobriti povrat novca, prema izboru kupca. Bez obzira na način plaćanja, povrat novca vršimo na IBAN tekući račun Kupca.